כיצד פונים ואילו שירותים ניתנים במרפאת 'פוקוס'?
כיצד פונים, ואילו שירותים ניתנים במרפאת 'פוקוס'?
-
מזכירת המרפאה תשלח לפונה טפסים להערכה-עצמית ולקבלת מידע אודותיו, אותם עליו למלא ולהשיב למזכירות. הטפסים עוברים הערכה ראשונית על ידי צוות המרפאה.
-
בהתאם למידע, הפונה מוזמן לראיון עם מתאמת טיפול או פסיכולוגית במרפאה לאיסוף מידע נוסף או חסר, עם דגש על הסיבות שהביאו לפנייה הנוכחית. במידה ולאור הנתונים ההערכה תהייה כי יש באפשרותנו לסייע לפונה במסגרת המרפאה, יקבע תור לראיון קליני עם פסיכיאטר.
-
בסיום הראיון יינתן משוב לגבי האפשרויות המתאימות ביותר לפונה (אבחון ממוחשב, טיפול תרופתי, טיפול קוגניטיבי וכד').
על מנת לייעל את תהליך האבחון, מומלץ לצרף לטופסי ההערכה כל מידע רלוונטי נוסף, ובעיקר תוצאות אבחונים קודמים, דיווח עדכני לגבי מצבו הרפואי של הפונה מרופא המשפחה או סיכומים רפואיים אחרים, במידה ויש כאלו.
להלן פירוט השירותים הניתנים במרפאה:
-
אבחונים קליניים
-
אבחונים נוירו-פסיכולוגיים
-
טיפול ומעקב תרופתי
-
טיפול פסיכולוגי פרטני
-
טיפול זוגי
-
טיפול קוגניטיבי ממוקד אסטרטגיות
-
טיפולים קבוצתיים
-
מתן אישורים למוסדות (לדוגמא: לצורך הקלות והתאמות בלימודים ובמבחנים).